דמיון מודרך להירדם בקלות ולשינה עמוקה וחלימה - 45 דקות

מדיטציה בדמיון מודרך לחלימה ושינה עמוקה, יוגה נידרה. המדיטציה מלווה במוזיקה בתדרי אלפא, 528Hz ו-471Hz שהם בעלי תהודה באיכות מרגיעה מאוד ללב, לנפש ולהכרה, ומסייעים במעבר ב"גשר" העדין בין הערות לשינה. לצד המוזיקה אני מנחה הנחיית דמיון מודרך עדינה במהלך 20 הדקות הראשונות. זו מדיטציה מעולה לקשיי שינה, נדודי שינה או שינה שטוחה. היא מומלצת בחום להעמקת שינה ומעודדת חלימה והרפייה עמוקה של הגוף, המיינד והמחשבות. המלצות להכנה לשינה עמוקה ואיכותית! * מומלץ לא לאכול לפחות שעתיים לפני השינה, עדיף שלוש. ובכלל עדיף לא לאכול אחרי 20:00 אוכל כבד. * 15 דקות לפני השינה הפסיקו כל עשייה: בלי טלפונים, טלויזיה או כל דבר אחר עם קרינה. * שבו עם עצמכם ועשו כלום... אפשר לשתות כוס תה (בלי קפאין) ולתת ליום להתרוקן. * אם אתם מוצפים מחשבות או טרדות מהיום שהיה, רישמו את הכל על דף כדי שלא ישאר בראש. * אם יש דברים שבוערים ודחופים למחר, רישמו לעצמכם ברשימה מסודרת לבוקר. * כנסו למיטה אחרי מקלחת חמימה ומרגיעה למצעים נקיים ומפנקים. * הפעילו את המדיטציה ועיצמו עיניים... לילה טוב וחלומות פז :)


7 views0 comments
Arian_logo2.png